donderdag 15 november 2012

Ding 1 Bloggen


Met de komst van het web 2.0 kan je zelf informatie op het web plaatsen en dit ook delen en/of erop reageren of zelfs reacties ontvangen. Als je een taal wilt leren - wat mijn hobby is - is het juist interessant om over ervaringen van anderen te lezen, helemaal als het in die andere taal is. Daarom volg ik een aantal blogs met dit onderwerp en heb ik internetsites over dit onderwerp verzameld. Zelf heb ik ook "oefenschriftjes" op het web geplaatst. En af en toe deel ik dat met een belangstellende. Dat kan op internet zijn, maar het is ook aan de balie van de bibliotheek gebeurd. Dat zijn de leuke dingen. 

Het helpt de ander en jezelf op een hele leuke manier verder.
Heeft iemand nog een tip voor mij?

1 opmerking:

  1. Ha Erna,

    Leuk om je blog hier te lezen.
    Ziet er prachtig uit.
    Veel plezier,

    groet Anne

    BeantwoordenVerwijderen