zondag 3 februari 2013

Facebook badges plaatsen op je website of je blog


Het was een leuk om even uit te zoeken hoe je een badge van je facebookpagina kunt maken.
Dank voor de vraag, Dirk.
Ik had het al eerder gedaan van mijn eigen vriendenpagina, maar nog niet van de pagina van De Bibliotheek (page). Hier vind je de informatie.

Dit is nu ook gelukt en er staat één op mijn coffee-at-seven weblog.
Bovendien kan je ook een foto-badge of een like-badge maken.
Ik heb ze allebei even uitgeprobeerd en toegevoegd aan mijn blog.
Je kunt ze nog editen: wil je 2, 3 of meer foto's in je foto-badge?
Wil je je status toevoegen, of juist niet?
Je kunt kiezen voor welke favoriete pagina je een like-badge wilt maken.

Ik ben benieuwd waar wij de Seniorweb-badge gaan tegenkomen.
Geeft iemand een seintje, wanneer de badge gespot is?


2 opmerkingen:

  1. Ja ja dat gaat uitgeprobeerd worden, dank voor de tips!
    Ik wil de badge ook op (elektronische) formulieren en in de Seniorweb nieuwsbrief.
    Dirk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben benieuwd of het met de nieuwsbrief gaat lukken. Je kunt natuurlijk altijd het adres van de facebookpagina linken in de nieuwsbrief. De mensen moeten sowieso een account bij facebook hebben of gaan maken om te liken.

    BeantwoordenVerwijderen